torsdag 17 april 2008

Vet inte varför, men jag kände att den här bilden säger rätt mycket om hur jag känner mig idag. En del kanske inte fattar något, en del fattar precis vad som pågick då. En bild som jag tycker om väldigt mycket. För trots att allt rasade just den tid denna bild är tagen så har jag aldrig mått så bra med hur jag såg ut och den jag var och hur jag levde mitt liv just då. En utav dem bästa dagarna som jag levt. Vet och hoppas att detta år kan få flera sådana dagar. Som jag kan få minnas för hela mitt liv. Det finns en lista som ska presenteras någon dag, vad som är ett måste detta år. På den listan så finns något som jag har längtat efter hur länge som helst och bara hoppas, håller tummarna på att det ska bli så. Nu ska jag låta dem som läser få njuta av den vackra synen av denna bild haha

Inga kommentarer: