lördag 10 maj 2008

Ännu en dag har gått. Solen skiner jag sitter och är bakis hos Elfrida. Gårdagen skulle inte bli så som den vart men men nu vart den så ändå. Vi skulle bara ta ett par glas vin, äta lite gott och sen kolla på tv. Det slutade med att det vart vin och vodka. Sen vart det en sväng för att köpa snus. På vägen bestämde vi oss för att gå på filmhuset och hyra en film. Var av ingen mindre än Micke kommer in och hela situationen vart bara pinsam. Jag som i hans ögon säkert framstod som den perfekta kvinnan ( hahaa ironin flödar) hade nu blivit en besvikelse. Dem frågade oss om vi sett anal fyra, en porrfilm och vi svarade ju såklart nej. Anledningen till att dem frågade var för att han skulle se om det var jag, det var så himla uppenbart. Efter det så gick vi och hyrde våran film och sen tog vi en glass på mc donalds. Sen bar det av hemåt. Men där vart vi inte kvar länge. Vi gick för att möta Henrik så dem kunde få gulla lite. Det slutade med att jag stod och diskade åt Jens ( henriks polare) och snacka om att han behövde det. Jag ska inte säga mer än så, kan vara känsliga läsare där ute. Till en början var jag full, men se när jag kom till medvetandet igen. Då ångrar jag att jag hade gett mig in på detta äventyr. Vi drog oss hemåt runt två, halv tre. Sen var det bara att lägga sig och sova. Och boj kunde jag sova. Nu får jag min medicin, men den är inte så jobbig hahah

Ha det bra alla trogna läsare hahah

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha! DU ångrar inte kvällen, den var mysig! Ska du inte dra den "jag skall aldrig dricka igen"? ;) Gullplutt, du är den perfekta kvinnan, för om inte en kvinna har några brister är hon way to much och framstår som alldeles för fin och pryd och för bra. Och vem fan är för bra? Nej, just. Jag är den perfekta kvinnan! Just för att jag vågar vara lite crazy och full, hahahaha! Fyfan, vilken torris vill ha en brud som inte vågar släppa loss? Nej fytvifan! Inga rediga karlar dem inte.

DESSUTOM, märkte han att du var full så är han SKICKLIG!

FannySöderberg sa...

haha nej du har rätt. Jag är perfekt och du med! Vi är dem Bästa helt enkelt :)