tisdag 27 maj 2008

Snälla tar er tid att läsa detta. Jag har aldrig blivit så glad över något i hela mitt liv!


Och jag menar är man så vacker och trevlig och har så pass mogen och sund inställning som du har så kommer man långt i livet... o det killen som förtjänar dig kommer kunna skatta sig lycklig.

okej. men det är ju sanningen.. jag menar.. jag hade kunnat göra allt för en sådan fin tjej som dig... allt för du skulle vara lycklig... och det finns få vackra tjejer där ute..men du är en av dem.. och jag är 25 år nästa år.. o träffat o vet hur samhället o hur dumma människor kan vara. och sådana oskuldsfulla vackra trevliga "normala" tjejer som dig finns det inte många av o jag med en tjej som har ett sunt förnuft o behandlar alla lika. en godhjärtad kvinna... då de finns många kvinnor och män som är antingen ruttna i själen... eller så vet dem inte vem dem är...


så ändra dig inte Fanny var exakt den du är idag! Ändra dig inte för någon killes skull eller för du träffar "fel" vänner och anpassar dig därefter eller du tycker att du har många motgångar och bli bitter eller något. Var exakt den du är idag. Så kommer du världen vara vackrare..

Du får mig iaf börja hoppas o ha tron att de finns vettiga tjejer/kvinnor där ute... så ja. Jag av någon kommer bli avund på den killen som fångar ditt hjärta... och du förtjänar all lycka... en vettig kille som kan vara romantisk o visa dig vad riktig kärlek är..för kärlek handlar mer om en knäsla..det är respekt, ansvar gentemot varandra.. finnas där förvarandra i vått och torrt..

Inga kommentarer: