torsdag 8 maj 2008

Skärpning här. Nu ska jag ha en rolig blogg. Det ska inte vara en massa blaj om min trista vardag. Nej det ska vara roligt. Klart jag själv tycker det är kul att skriva hatinlägg till folk som har det bättre än en själv så varför inte bara fortsätta på det spåret. Idag har jag dock ingen att hata för att den har det bättre än mig. Hm men någon ska jag nog komma på och tracka ner på. Men frågan är ju bara vem.. Fanny tänker så det luktar rök och det bara ångra men inte fan hjälper det, gör det mest ännu värre hahah. Nej, jag får väl leva en dag utan att vara dum mot någon.. ohh det kommer att bli svårt det. Nu har jag det. Dagens Uppdrag blir att vara snäll mot så många jag kan idag. Skriva upp allt snällt jag gjort och sagt och se hur många som man får respons av. Ja, så får det bli. En dag som ska gå i vara SNÄLL mot alla du kan, hacken är också den att jag verkligen ska mena allt jag säger och gör. Inte bara göra det för att vara snäll. Det ska kännas rätt och vara det jag vill. Så får det bli. Önska mig lycka till kan jag behöva

Inga kommentarer: