tisdag 13 maj 2008

Nu sitter jag här och Listen av Beyonce. Så sjukt bra låt, om inte resten av familjen kunde man ta i lite. Får sitta här och sjunga lite lägre hahah inte för att det låter bra men det är fan det bästa jag vet att sjunga. Det finns inget som får mig så glad som när man sitter med ett gäng och man börjar sjunga det är så sjukt roligt. Får bli lite mercedes benz, så sjukt bra låt. Minnen från när man var en lite spoling och satt och kollade på Eva och Adam. Jag vill bli liten igen allt var så mycket lättare då. Då var det så kul att gå till skolan, för då fick man kolla på alla snygga killar med deras pottfrillor och viska och ha det skoj. Nu då får man vara glad om man ens kommer upp på morgonen och orkar ta sig iväg till skolan. Och enbart drömma om killarna i skolan haha mer än så blir det inte.

Idag hade jag redovisning, det gick helt okej. Enligt J-O gick det jätte bra. Nu ska jag fortsätta med min sång. Övning ger färdighet så hahah Om jag ska bli rik och försörja min framtida man ( du vet vem du är ) så är det väl bäst att jag kör järnet på träningen hahah

Inga kommentarer: