tisdag 30 oktober 2007

Att tänka eller inte Tänka det är frågan

Bläää för att tänka ... Ja jag säger då det, jag gör det på tok för ofta. Att sitta dag ut och dag in och bara tänka på livet på en massa skit som man ska behöva gör under veckan. Nej att tänka är onödigt. Fast ibland kan det ju vara bra. Jag har som sagt inget som jag kan skriva om så jag får väl skriva om det vardagliga livet idag. Jag saknar Elfrida något fruktansvärt. Vi kan inte vara utan varandra för länge det går inte. Jag måste ha någon att prata och skratta med, så som bara hon och jag kan. Jag måste ha någon som fattar vad jag snackar om och vad jag håller på med haha. Men livet i övrigt då. Jag har ett jobbigt dilemma som jag inte tänker tala om men jag var tvungen att berätta det. Idag så har jag vart med Jenny i Örebro och hjälp henne med att köpa säng på Ikea. Det var trevligt. Sen så drömde jag den konstigaste drömmen i natt, jag drömde att gifte mig med en kille som heter Micke. Jag gick in där i min klänning, jag var något fruktasvärt vacker om jag får säga det själv. Jag kom in till låten Better Together och när jag hörde låten så visste jag vem jag tyckte skulle stå där framme. Men nej det var inte han det var Micke. Den sjukaste drömmen. Fast den var inte värre än den jag drömde om häromdagen. jag hänge Jenny och tre andra tjejer som jag vet vilka dem är, i drömmen var det obehagligt och jag visste inte hur jag skulle behärska mig. När jag vaknade upp så kände jag en lättnad att jag hade gjort det, vilket fick mig att känna mig som en kall äcklig Mördare.

Eftersom jag sitter här nu och skriver och jag pratade med en viss person så tänkte jag att jag kunde lämna honom i min Blogg. Linus heter han, han bor i Östersund. Han är 20 år gammal ( en gammal avdankad gubb, som är mästare i Tv- Spel. Påstår han. Han har inte mött mig än). Ja jag vet inte vad jag ska skriva. Jag tycker att han är något fruktansvärt snäll och söt. Han lyser upp ens dag med alla sina söta sms. Ja, jag vet att jag skulle kunna skriva så mycket mer, men jag tror nog att jag sparar det för mig själv.

Ja, ännu en blogg avklarad kanske en massa babbel som vanligt men det är skönt att få skriva av sig ibland. Ni ska vara glada att jag slutar skriva nu jag skulle kunna fortsätta hela natten. Men jag ska bespara er på den bloggen till någon annan dag när jag har vart med om lite mer saker. Ciao

Saknar dig Elfrida mitt hjärtegull <3

Inga kommentarer: