torsdag 25 oktober 2007

Livet

Jaha nu har jag övergått till detta bloggandet. Jag tänkte bara att den första bloggen ska vara en liten informations blogg.

Jag:
Jag är en glad och väldigt sprallig tjej. Som fyllde 17 år igår. Jag går på Kultur på Duveholmsgymnasiumet i Katrineholm. Bor i ett område vid namn Laggarhult stadens slum, det ända rätta ( citat Carl). Vad kan jag mer säga om mig själv jag är en väldigt snäll, trevlig, pratglad, knäpp, galen och ja man kan säga att jag är en blandning av lite allt möjligt. Glömde det viktigaste jag är grymt Snygg, en riktig HotBabe.

Familjen:
Ja, som jag tidigare nämnde så bor jag i Laggarhult. Där bor jag med min familj som består av fem personer. Felicia min älskade lillasyster, en skön liten figur som en dag kommer att växa upp och bli lika snygg och underbar som sin Syster. Hon är 13 år gamal och Går på Södra skolan i musikklass. Även där har vi en sprallig tjej som är mycket underhållande. Som vi brukar säga våran egna Seriefigur. Alexander min stora lillebror. En lång kille som är 16 år gamal. Spelar Basket ( är riktigt duktig en av dem bästa utan tvekan). Han liksom jag går på Duveholmsgymnasiumet, bara att han går Estet - musik. Vad ska vi mer säga om honom han är en väldigt lung kille som inte gör så mycket ljud runt sig om han inte bråkar med mig såklart. Mats min mors man sen 3 år tillbacks ( dem har vart förlovade i fem och tillsammans i åtta). Han är en man som vet vart han står stadigt på jorden. Han är 40 år gamal.Han har humor som ingen annan jag har mött och kan få en från det sämsta humöret till det bästa. Han jobbar som kyl- och ventilationstekniker i Örebro. Han har ett stort intresse för bilar. Han är en filur som man vill känna och det finns nog ingen som inte tycker om honom. Mor Fia ja så heter den berömda och älskvärda mor jag har. Hon är 40 år gamal. En kvinna med mycket mod och styrka. En stor förebild för mig. Hon är verkligen den snällste ( ibland för snäll) hon är en väldigt vacker kvinna enligt min mening. Min Ängel , mitt allt. För att inte babbla på för mycket om henne så kan jag säga att hon är den mamman som jag tror alla vill ha, men som bara jag får ha och älska. Sen så har jag en till person som tillhör min Familj. Andreas min lilla Storebror. Han har nu flyttat hemifrån och bor i en egen lägenhet och lever livet. Han är 21 år gamal och en kille som jag verkligen tycker om. Han jobbar på min mors jobb. En riktigt Party kille som tycker om att vara ute och göra staden osäker. Ja det var min familj. Älskar dem alla väldigt mycket skulle inte ha velat bytt någon utav dem.

Mina vänner: Nu har jag många vänner och ingen ska känna sig utanför om jag inte nämner er, kan ju inte skriva om alla så jag tar dem jag umgås mycket med. Jenny min vän. Vi har känt varandra i snart 8 år. Våran vänskap har väl kanske inte vart den bästa från början men vi har funnit varndra tillslut. Dig har jag många och kära minnen med och jag uppskattar allt vi gör för varandra. Hon är en väldigt vacker tjej som har en sjuk humor och en underbar personlighet ( trots att hon kan vara lite arg på familjen ibland). Elfrida en ny vän som jag känt i ett år och några månder kanske. Vi började även vi på en liten konstig start men fann varandra när vi verkligen behövde det. Du har fyllt mitt nya liv, min nya start med mycket glädje och presenterat mig för många underbara människor. Eftersom du är vän med mig så är också du väldigt snygg. Har en underbar perosnlighet, en person som jag vill ha med mig genom hela mitt liv. En som ger mig styrka och stöd. (det gör jenny med) Henrik, Oskar,Daniel, Jocke och alla andra grabbar ni är grymt sköna ni lyser alltid upp mina dagar och gör mig till den som jag är. Ni ger mig av all eran glädje och det uppskattar jag. Daniel dig har jag minnen med och du är min Bästa killkompis, och kommer vara det i min framtid med ( hoppas jag ). Balen en kväll jag aldrig kommer att glömma. Alla mina vänner är värda glud verkligen. Ni som inte står nämnda och vill det lämna en kommentar så ska jag skriva dit er lovar.

Ja min första blogg här på min nya blogg. Hoppas att ni vet lite mer om mig och mitt liv nu!

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Nu har det roliga börjat!
Love you bitch! <3