lördag 27 oktober 2007

Ni är tre om det

Dagen har inte vart den bästa. Har mått illa mest hela dagen. Men då har jag ju mina tre hjältar som alltid gör mig glad. Elfrida Maria Östlund, du ger mig verkligen kärlek och det känns. Du är alltid där för mig och det är något som uppskattas. Jag kan vara hur ful som helst eller Full (blink) och du är där vid min sida och inte nämner du något om det. Du gnäller aldrig, du bara är där och är så Underbar som bara du kan vara. Jenny Linnéa Johansson, vi har vart vänner länge nu och du är Underbar. Du hör av dig några minuter innan du vill komma, kan irritera än men nej det gör du inte bara för att det är du. Du finns där för mig och kan med ett sms göra mig så himla glad. Du är Underbar vännen. Den tredje personen förblir anonym. Jag tror att den själv kan ta på sig rollen som den som nu för tillfället gör mig gladast. Du får mig att le när jag talar med dig. Du kan vara hur retsam som helst men du är så jävla underbar att det försvinner. Du gör mig alltid på bra humör!

Inga kommentarer: