torsdag 25 oktober 2007

Denna dag är en tråkig dag. Jag har fått den värsta förkylningen. Trodde att jag skulle få slippa att bli sjuk, men inte då. Varje år i kanske fem år nu har jag vart sjuk på min födelsedag, men i Onsdags så vart det inte så. Men jag har nu kommit på varför. Ingen i min släkt har firat mig än det ska dem göra på söndag så min tajming med förkylningen kommer perfekt. Det värsta med förkylningen är att jag missar skolan och den är sjukt viktig för mig. Kanske inte alltid märks men jag kan ju inte komma in på något universitet om jag inte har bra betyg. För övrigt så ska jag stanna hemma och ta det lugnt försöka bli frisk så jag kan leka med Elfrida och Oskar ikväll. Det var på tok förlänge sen dom vi lekte, just vi tre. Ska bli skoj, hoppas på att det bara inte blir värre.

Idag börjar vårt efterlängtade LOV. Ska bli skönt med en veckas lov ( det blir lite längre än så men ändå). På lovet hoppades jag på att få åka iväg, men så vart det inte. Alla kan ju inte ha tid för mig. Lovet kommer nog att bestå av att leka med Jenny, Elfrida och kanske någon mer filur, vem vet. Jag ska bara njuta av mitt lov göra allt som jag inte gjort än. (alltså i skolan) Nu ska jag gå och vara social med mina vänner på msn.

Mamma och Mats ta det lugnt i Tyskland nu, så inget händer. Älskar er<3

Inga kommentarer: