torsdag 25 oktober 2007

Som ni säkert kommer att märka så älskar jag att skriva. Det kan vara om mitt liv, vad som har hänt under dagen. Men det kan också vara en Seriös och väldigt genomtänkt blogg. Flera gånger om dagen. Ibland kan det ta ett tag innan man har ork att skriva igen. Men jag ska försöka att ge er alla smaskiga detaljer som pågår i mitt vardag.

Jag har precis kommit hem från en kvällspromenad men Jenny. Det började med att vi talade om mina arbeten som hårmodel och om hur jag ska gå. Vi kom väl kanske inte fram till något speciellt, haha inte tyckte hon om det jag gav henne. Sen övergick det till längd.
Dagens I- landproblem :
- men jag kan ju inte använda mina Steve Madden skor då.
Många kanske inte ser detta som ett problem, men vissa gör. Jag menar om man har ett par sjukt snygga skor och inte kan använda dem , vad är det då för mening att ha dem?Efter att vi talat om mina problem, så kom vi fram att det finns en fördel att vara lika långa det blir fan så mycket roligare att ha intima stunder med varandra när man kan se den andra i ansiktet. Från sex till något annat. Kanske inte så långt från sex ändå men vi har slagit ett vad eller en pakt vad man vill kalla det. Jenny utmanade mig att om jag inte har en kille innan den 24 December så ska hon fixa en blinddate åt mig. Men om jag nu har det så ska jag sjunga opera för mina vänner och nu undrar nu säkert varför, jo såhär är det. Jag har röstat för att det inte kommer att vara någon kille i mitt liv innan jul eller till jul. Men det tror hon, och som straff om hon har rätt så ska jag sjunga opera för alla mina vänner. En sak som jag självklart inte kommer att inträffa. Jag är en sådan person som vill att det ska ske med naturen och inte att jag ska behöva leta eller jaga. Självklart kommer jag nu att försöka komma ut lite mer så att jag liksom kanske kan ha någon chans att träffa någon.

En dag med mycket skoj, sjukdom, ilska och en massa glädje. Precis en såndan dag som jag upplever varje dag. Mer eller mindre av det olika sakerna dock.

Inga kommentarer: