lördag 27 oktober 2007

Vakna Sverige

Nej, nu får det faktisk vara nog. Tjej efter tjej åker ut i Idol. Gårdagen slutade med att den bästa tjejen enligt min mening åkte ut Evelina. Sam åker med på ett bananskal och får stanna kvar gång på gång trots att han är dålig! Det finns nu två tjejer kvar i tävlingen och jag bara hoppas att inte också dem åker ut innan den stora finalen. Jag vet att jag kanske är löjligt enligt en del folk att skriva en blogg om det. Men som en trogen tittare så måste jag bara få undra vad som pågår. Som Elfrida sa : Det är bara avdankade gamla kåta kärringar som röstar på Sam. Stämmer så väl. Dagen förövrigt var underbar som vanligt när man är med Elfrida. Vi var och kollade på när några killar från klassen sjöng. Jag säger bara Jävlar i haven vad dem var bra. Calle sjöng underbart bra och dem andra killarna var suveräna med. Gick dit med den inställingen som dem hade gett mig och kom därifrån med en helt annan. Dem var grymt bra.

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Ja, men du, Amanda får ju gärna åka ut för hon är SÅ kass. Marie däremot, my love! Fast håller fortfarande på Andreas, hihi.

Nästa fredag gumman får vi kolla igen. Yeah! I love our fridays!