torsdag 3 januari 2008

3 januari 2008

Efter en jobbig natt med massa konstiga drömmar som jag inte fattar ett skit av. Så blir det städning och senare om det vart så leka lite med Elfrida prata ut om mina drömmar måste jag göra med någon hahah. Mamma tror att det är en bihåleinflammation, kan hon tro det. Jag tänker i alla fall inte åka upp och kolla det. Hatar att vara på sjukhus. Det är nog det värsta som finns. Dem hittar alltid något fel på än, iofs så är ju det bra att dem gör det men ja jag vill inte att dem ska det för det är 2008 och om mina drömmar stämmer och andras så måste jag hålla mig borta från allt.. Kanske ska jag då åka upp och kolla så jag det inte är något... men nej jag har vart sjuk sen början av oktober nu jag har inte dött än. Så jag lär inte göra det heller. Ja, nej nu ska jag sluta och sitta här och skriva en massa blaj. Ha det !

Inga kommentarer: