tisdag 29 januari 2008

Bra att veta om mig:

  • Äter inte Nöttfärs, bland det värsta som finns att äta.
  • Hatar ljudet av när folk borstar tänderna.
  • Kan inte sova om toalettdörren är öppen, spelar ingen roll vem jag är hos. Den måste vara stängd. Har flera nätter vaknat och fått gått upp och stänga den för att någon glömt det.
  • Tycker inte om att prata i telefon om jag inte verkligen behöver det. Är lite skygg för just det.
  • Är sjukt svag för killar med fin stjärt (A) * hahahah*
  • Verkligen avskyr när männsikor som smackar! USCH!!
  • Deo, tandkräm, tuggummi och tvål är ett måste!
  • Är en dagdrömmare.
  • Har alltid undrat varför man inte i krig lägger sig ner och spelar död. Okej, då kanske man blir överkörd av något, men va fan är man i ett krig så kommer man ju förmodligen dö ändå så lika bra att chansa.
  • Mobilen är min bästa vän.
  • Hatar tjejer med stora bröst (A) HAHAHAH
  • Älskar att vara naken, bland det bästa som finns, om inte det bästa. Kan jag inte säga än tills jag provat allt som går att prova.
  • Har kommit på att jag nog är besatt av att göra något nytt med mitt hår, och är i ständig förändring med just mitt hår.
  • Älskar människor som får en att skratta. Älskar att skratta.

Finns så mycket mer jag skulle kunna skriva. Men jag besparar er på det till en annan gång. Kanske fått lärt er något nytt om mig i alla fall. Hoppas det. Ingen som helst aning vad jag skulle skriva idag så det fick bli detta. Puss på er!

You make me smile!

Inga kommentarer: