onsdag 9 januari 2008

Nu var första dagen avklarad. Nu är det bara ca. ett och ett halvt år kvar tills man ska ägna tankarna åt att vad man ska göra med livet härnäst. Första dagen vart inte så förfälig som jag trodde att den skulle bli, slutade tidigt och det var skönt, om inte väldigt behövande. Har settat och lyssnat på musik ett tag nu, bara slappat och tagit det lungt. Efter ett desperat ringande efter att få en ny tid till sjukhuset har jag gett upp och har insett att jag får gå med mina besvär tills dem försvinner. Vilket dem inte lär göra.. trodde det i oktober men dem har inte försvunnit än. Om jag dör av detta( vilket jag inte kommer) men om jag skulle det så ber jag alla som läser detta att stämma det där jävla sjukhuset om jag skulle dö! Dagen var i alla fall över mina förväntnigar. Kanske var för att jag fick slutade tidigt vem vet hahah

Inga kommentarer: