onsdag 16 januari 2008


Stress är det största ordet nu. Mitt uppe i sälja hus och köpa hus (kanske ännu inte bestämt förens imorgon) . Eftersom dem valt att flytta in i ett hus där jag inte får plats så har jag valt att gå med på att flytta in i egen lägenhet. Men det är ju ännu inte bestämt så vi får se. Men så det känns nu så kommer dem nog att flytta. Om dem vinner budet och allt går vägen. Skolan har man som vanligt mycket. Var en rätt okej dag i skolan ändå. Jag satt och prata med Ida och Becca om lite allt möjligt. Så kommer frågan om jag har tycker min utseende eller min kropp om jag har svårt med den. Och mitt svar vart ja, jag tänkte inte efter utan jag svarade att jag mår dåligt över min kropp.

Konstigt här kan jag sitta ena sekunden och vara jätte nöjd och den andra så mår man dåligt. Det värsta är att jag vet varför jag är så. Nu vill jag bara bli så perfekt som jag kan, jag vill att jag ska vara i mitt bästa skick. Men så tänker jag efter det spelar ingen roll för att jag kommer aldrig tillskott. Det kommer inte bli något. Jag fattar inte att jag inte bara gör som mina vänner säger för en gångs skull. Att jag säger som det är, hur jag känner. Sen efter det så får vi se vad som händer. Nej jag vågar inte det och jag kommer inte göra det. Jag ska låta det ta sin tid.. sen om den väntan är slöseri på tid får vi se, vem vet. Usch det är så mycket i huvudet på en gång, det är helt förfärligt. Nu ska jag läsa lite historia och sen försöka slappna av. ( en bild på mitt trötta jag som kämpade mig till skolan idag)

You make me smile <3

Inga kommentarer: