måndag 21 januari 2008

I väntans tider. Man blir ju helt galen. Att det ska vara så svårt att stänga av den så man kan få ett slut på det här, så jag vet om jag måste anstränga mig att försöka hitta en lägenhet snarast eller inte. Så jag och Elle-Frida kan börja ha våra underbara kvällar igen och sjunga mina grannar helt galna och spela musik... hahha nejdå inte ska vi vara så drägliga. Vi ska bara sitta hemma och kolla på film och inte säga ett ljud till varndra mer än: Hej, Hej då, jag hör av mig, bra film det här, Vill du ha något att dricka, typ det ända. Vi kommer att ha det så skoj, får hoppas på det bästa.

Jag sitter och drömmer mig bort och längtar efter en sån som dig, att ha vid min sida. En önskan att du ska vara här. Får fortsätta att ha det som en tanke, önskan och dröm. För det är allt vad det kommer att bli.

You make me smile

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Nu blir till och med jag irriterad att de drar över så på tiden. Herregud!

Ses sen darling. ;D