söndag 20 januari 2008

Ja helgen har spenderas i Duveholmshallen. Har suttit som funktionär i Sverige Cupen Handboll. Det var en lång helg, som kändes som den aldrig skulle ta slut. Fick ju pengar för att sitta så det är alltid ett plus, sitter hellre och kollar på handboll en hel helg, än att sitta hemma och luffa framför datorn. Imorgon börjar verkligheten igen, skola och det är dags att börja stressa igen. I veckan ska det långa och hårda geografi arbetet in. Så de blir till att jobba på det, och låta resten av alla arbeten ligga på hyllan ett tag. Sitter nervös och väntar på att måndagen ska bli över så jag kan få ett glädjande besked av mamma och Mats. Imorgon så tar jag också tag i att söka en massa jobb, försöka ringa runt till dem jag fått nummer av, och kolla lite. Hoppas på det bästa. Skulle verkligen behöva ha ett extra jobb så jag kan leva lite sen, om det blir som det är tänkt och som läget är nu. Men jag hoppas inte allt för mycket, då blir jag bara otroligt ledsen om det inte blir så. Ja en himla rolig blogg detta blev idag.

You make me smile

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Men hallå! Du skulle inte alls ha behövt sitta och luffa framför datorn om det inte vore handbollscup. :( Jag saknade dig heeeela helgen och det var skitjobbigt.