tisdag 1 januari 2008

1 januari 2008

Ja löftena är nu satta och ska påbörjas från dag ett. Efter en väldigt sen natt så är man lite sugen på det mesta, eftersom jag nu börjat mitt nya sunda liv så vart det en pina idag att kolla på när alla äter godis och unnar sig en massa gott. Själv sitter jag och äter frukt, inget fel på det men lite godis hade inte vart fel idag alls. Sitter på vad som är planerat detta år och ser att det kommer bli ett roligt år med massa vänner som fyller år och en själv såklart också får man inte alls glömma. Sen kommer jag genast på vad vill jag ska hända detta år. Något som jag verkligen vill är att jag ska få mitt jobb så jag kan få ihop lite pengar för det jag har nu i månaden räcker inte alls på långa vägar. Om jag ska ha råd och göra det som jag har gett löfte till så måste det finnas både pengar och tid. Tiden kommer inte bli lätt att finna.

Min löften är inte så svåra att göra eller hålla i om man orkar. Det är just det att jag tyvärr att ett av dem inte kommer bli av detta år heller. Men vi får väl vänta och se hur det blir med det. När jag gick hem igår med Elfrida och Karro så tror jag nog att deras öron blödde när dem väl kom hem och ifrån mig och allt mitt prat. Men jag vara bara tvungen för jag känner verkligen så som jag säger att jag gör och det tar fan kål på en om man inte får lätta på trycket. Hoppas på att jag får det avklarat snart så jag vet hur det ligger till. Nu är det bara ett och ett halvt år kvar tills man ska försöka komma in på något universitet och det ska bli väldigt spännande och se vad det i slutänden blir för något. Just nu vill jag bara gå klart skolan och flytta här ifrån så är jag nöjd vart jag än hamnar.

Hoppas på ett år där jag ska finna det jag söker. Hoppas på ett år med massa skoj med mina vänner och hoppas på att komma bort lite under året med. 2008 är välkomnat och jag tar emot det med öppna armar!

Inga kommentarer: