lördag 19 januari 2008

Så trött

Ja nu har det mesta av helgen gått och det återstår en dags arbete. Jag känner mig slut i hela kroppen och jag vill helst bara lägga mig ner och somna och inte vakna på ett bra tag. Inte vakna förens jag får göra det vid din sida. Att andra året på duveholmsgymnasiumet skulle vara jobbigt. Men att min skolatrötthet skulle slå in just detta år, är bara förfärligt. Ser inte ens fram emot helgerna längre för man vet vad som väntar en massa arbete och slit. När ska jag få åka iväg på en helg och göra det som jag vill allra mest. Finna den där känslan i mig som ibland kommer fram, några gånger per dag, eller ja flera gånger om dagen. Vill bara krypa ner i soffan med en filt, slå på en film och bara mysa.. men icke det är jobb som gäller. Ännu en jätte intressant blogg skriven av mig... haha verkligen. Jag vill bara en sak! Och den saken håller jag för mig själv.

You make me smile

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev det något husköp ?