onsdag 30 januari 2008

Hjärnan min har fått tänkt. För ovanlighetens skull. Jag har kommit fram till att den veckan jag flyttar in kommer bli en jobbig vecka. Den veckan jag flyttar kommer ta hårt på min mor, så det är bäst att vara snäll och få låta henne hjälpa till med inredningen som tröst. ( vilket är ett plus för det innebär att hon betalar, fast det jag ska försöka henne att bara göra det. Så jag få bestämma). Den veckan så kanske mitt hår ryker, ska vara hårmodell, ska klippas och färgas. Den veckan ska jag gå Catwalk, usch ha ha ska bli kul att se hur jag ska finna rytmen och gången. Den veckan så ska man ha inflyttningsfest, och det är där som vi stöter på ett problem. Den kommer att få hålla på i nästan i en vecka. Får plats med kanske tre åt gången ska bli skoj! ha ha Hoppas att det inte är något mer jag har glömt den veckan. Nej, det var nog inget mer.

Ja en dag som denna så är det sånt här jag tänker på! hahah ett himla roligt liv, dock har jag också en annan person i tankarna som gör det lite svårt att koncentrera sig men va fan, sånt är livet!

JUST DET ELFRIDA MARIA ÖSTLUND FYLLER 18.. ska nog kunna se till och smita in med er på krogen, ser ju trots allt äldre ut än vad du gör!

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Förutom att jag fyller år. ;D