måndag 28 januari 2008

Ja dagen vart ju lika rolig som vanligt. Inget nytt hände i skolan. Jag hade redovisning som gick skit verkligen, men men man kan inte alltid vara bäst. Ibland måste man låta dem andra i klassen få skina med *blink*. Dagen vart ju iofs bättre när mamma och jag åkte ner till Ydewalls och fixade med kontrakt. Mammor ni vet hur dem kan vara, trodde min skulle vara mer jobbig än hon vart. Hon tyckte och tycker bara att det ska bli svårt att släppa taget om mig. Men jag bor ju kvar i stan och nyckel ska hon få ha en men den ska enbart användas när jag inte är hemma och behöver ha en som tar hand om katten. Man vet ju aldrig vad man har för sig. Ni som känner mig riktigt väl vet ju hur jag kan vara ibland, när dammsugaren är igång och musiken är påsatt. Ja, då går det ju lite vilt till om man säger så! * skrattar*

Nej, nu får det räcka för dagen. Skulle bara berätta den roliga nyheten!

You make me smile

Inga kommentarer: