torsdag 10 januari 2008

Först vill jag bara säga att Elfrida jag lär inte komma iväg på ett bra tag så du kan ta det lungt. Jag åker ingenstans, skiter och följa med till fjällen med om de åker.

Dagen har vart rolig, lite flum dock. Vi hade redovisning på Historian idag. Självklart får man vara bland dem första usch, hatar det verkligen. Men jag har kommit på nu att jag måste nog mer ha fokus på faktat, för tala det kan jag högt och tydligt. Tänkte på det idag att när jag redovisade så lyssnade han nog mer på innehållet än tidigare. Ska skärpa mig med det. Dagen i övrigt har vart rolig. Ska bli skönt att det blir helg. Fast vet inte alls vad jag ska göra så det blir ett mysterium att knäcka, men det ska jag nog lyckas med. Dagens bästa var abslout Kukmakare.. och jag vet att någon säger inte vem, men "någon" tycker jag är lite omogen... hahah men det skiter jag fullständigt i för det var sjukt kul!

*You make me smile*

Inga kommentarer: