tisdag 11 december 2007

10 & 11 December: Du och så mycket mer...

Efter en spark, en tjurig vän och en underbar person så behövs en blogg. Det finns bara ett ord till vad mitt liv är och det är NORMALT. Även om det fattas en massa delar, enligt min syn. Så har jag ändå funnit ett lugn. Att jag ska ha en massa saker att göra denna vecka det var ju mer än förväntat. Nästa vecka är det lov och nu har alla lärare lagt in allt, alla saker ska vara klara. Så är det varje år, det är alltid samma stress precis innan jul och alla andra lov med för den delen. Denna vecka kommer att bli en stressig en, jag kommer inte finna den tid som jag vill ge till dem som jag tycker om mest. Jag vill bara säga att det är inte för att jag är arg, utan för att jag vill klara av skolan och kunna få betyg i alla ämnen jag behöver.

Denna veckas stora händelser:
  • Idag så var det två redovisningar och ett stort möte, som innebar att jag ännu en gång har tagit på mig en massa.
  • Onsdag är det frukost möte med elevrådet.
  • Torsdag måste teorin vara inlämmnad på idrotten.
  • Fredagen: klockan halv sex har jag möte med handbollen i duve, en spelning på palladium, klassfest på kvällen.
  • Lördagen består av 60 - års fest för mormor, där det ska bli ett litet drama och sång som måste vara klart innan torsdag.
  • Söndag har jag jour kan man säga inom handbollen, vilken minut som helst så kan dem ringa och kräva att jag ska jobba.

Alla dessa saker gör att jag kanske är lite stressad denna vecka. Jag ber så mycket om ursäkt redan nu om jag skulle vara arg eller så men det är inte erat fel. Jag är jätte stressad över allt som ska in med skolan och en massa annat som måste fixas.

Tycker om dig , uppskattar allt du säger. Det finns inget bättre än när jag kommer till mitt skåp och fått ett sms. Du är så söt ( du vet vem du är ) hahah Puss på dig

Inga kommentarer: