tisdag 25 december 2007

En dag som inte vart så jobbig, och abslout inte rolig. Är det såhär min jullovsdagar ska bli så ska jag nog ligga i sängen hela dagarna istället. Så jävla piss tråkigt har jag inte haft det sen jag minns inte när. Mormor,morfar, moster odh hennes man Hans kom på middag det var iofs trevligt, fast mest bara jobbigt.. deras tjat om att jag måste skaffa mig någon snart gör mig galen. Kan man inte bara få ta det i den takten man vill. Det tänker jag göra varesig dem vill eller inte. Dem har inget alls med mitt kärleksliv att göra, om dem tycker det är tort får dem väl göra det. Dagen har annars bestått av musik och att jag setat här vid datorn och chillat. Något som gjorde mig glad idag var dock när Henrik frågade om det blir Bowling på torsdag, hoppas verkligen att det blir det, behöver lite sällskap av normalt folk.. eller ja med er blir det folk i alla fall.

Nej, nu ska jag fortsätta med att bara sitta och lyssna på musik. Ha ett fortsatt bra Jullov alla! Pusss hejs <3

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Yeah, bowling i morgon blir det nog. Jag hör av mig snutt. <3 Måste bara försöka fixa pengar och så måste vi kolla bowlinghallen också. Men vi hörs på msn i morgon så kanske du kan komma över till mig lite innan. :D Så drar vi ner dit. Saknar dig jättemycket snuttan! <3 Puss.