lördag 8 december 2007

9 December : Tips...(Vecko Revyn )

Riktigt roligt blir det först andra veckan. Innan dess satsar du huvudsakligen på jobb och praktiska saker. Men under andra veckan är det kärleken som gäller. Inte lite lagom, utan här pratar vi glöd och passion, om känslostormarna och dramatik. Din karisma är maximal.

Räkna med två roliga och spännande veckor. Vintern erbjuder massor av nöjen och festliga stunder, och kanske passar du dessutom på att göra en längre resa. Det enda du inte riktigt hinner med är ditt kärleksliv och detta om du har en fast partner. Kan leda till svartsjuka.

Jag vet inte vad jag egentilgen mer behöver skriva kanske ska ta det som ett tecken eller vad ? hahaha Efter en underbar kväll, väldigt lung med Elfrida så åkte hon hem och jag satte mig här.

Dagens Två utan tvekan BÄSTA:
  • "Jag tror ärligt att jag kommer att ha sex med min bror. Vi har ju liksom redan hånglat och så... haha nej usch vad dumt hahaha " att det kan bli fel när man missat att skriva ett ord till det vet jag och Elfrida.
  • Var oemotståndlig- Gå alltid ut i kläder som du känner dig 100- procent bekväm i. Det ger automatiskt ett inbjudande intryck - och du utstrålar att du trivs med dig själv, en helt klart attraktiv egenskap. Kan leda till: Att du får chans att visa upp dina 100- procent sexiga underkläder.

Nu när jag har gett er ett tips ( den understa av punkterna så tycker jag att ni ska använda det) hahaha det kommer säkerligen att fungera. Från och med denna dag den 9 december så ska jag lägga upp ny tips varje dag för dig som är i samma situation som mig. Alltså Singel !!

Inga kommentarer: