torsdag 27 december 2007

Bowling

Idag vart det bowling med Elfrida och gänget. Det var extremt trevligt. Jag vann såklart efter som jag är bäst! Sen efter att jag vunnit så drog vi hem till Elfrida där det vart Singstar. Efter lite sång så vart det en tidig hemgång. Skönt för jag har vart trött hela dagen. Jag har ju flr ovanlighetensskull tänkt lite idag med. Reslutatet vart att jag kom på att jag saknar någon vid min sida på nätterna. Det som är konstigt är att jag inte har tänkt på det sen jag började prata med dig. Jag har inte innan kännt sån saknad som jag gör nu. Vet inte om det är posetivt eller inte.. det får tiden visa. Det är verkligen så tråkigt, men det är bara vänta och se vad som händer..om det någonsin gör det.

Att ge mig en massa tid att tänka är inte bra. Tankarna börjar alltid posetiva och slutar negativa. Ett nyårslöfte är att jag absolut inte ska se ut som jag har gjort detta år, inte konstigt att ingen vill ha mig. Ser ut som ett jävla svin. Okej, jag är inte ful men ajg känner mig själv aldrig fin och det är något som är jobbigt. Kollar på mig i spegeln möts av vad jag tycker ett ansikte som ser väldigt bra ut, forstätter neråt möst av mina stoltheter ( brösten hahhaa ). Fortsätter längre ner, möts av en mage som absolut skulle kunna se bättre ut men som duger, sen kommer vi till bakdelen ja den är rund och fin, dock enligt min mening förstor...sen benen ja där behöver jag nästan inte säga något, vem vill ha lår som en stor biff det är inte kul. Jag kommer aldrig finna mod att åka iväg, inte när jag ser ut såhär! Aldrig. Nej, nu ska jag sluta gnälla och lyssna på musik och njuta av den. Pusshejs <3

Inga kommentarer: