tisdag 18 december 2007

Dagen före dagen gånger massa av dagar

Gårdagen var en av de bästa på länge. Hade skoj med dem jag tycker om allra mest. Jag muppade mig med Elfrida (vilket jag gör rätt ofta ). Jag spelade spel mot Linus, vilket egentligen skulle slutat i seger åt mig men hans hot gjorde att jag lät honom vinna... Igår var jag riktigt snäll mot honom, tycker jag i alla fall. Idag har däremot vart en så fruktansvärt tråkig dag, slutade i att man var arg när man skulle hem.

Att det finns vissa människor som man abslout inte vill prata med är helt klart. Jag är trött och kan inte längta mer till imorgon eftermiddag när dem säger; Ha ett trevligt jullov.. ni kan gå ! Jag ska inte gå ut jag ska springa, det ska jag göra hela vägen hem också. Iofs så har jag abslout inget att se fram emot, kommer tyvärr bli ett lov som inte kommer bli så händelserik. Detsamma verkar det bli med nyår, men man vet aldrig, kanske dyker upp något skoj i sista minut. En sak som är säker är att den inte ska spenderas tillsammans med er, om jag inte vill att det nya året ska invigas med att jag hänger mig förstås. Men det vill jag ju inte, har så himla mycket att se fram emot nästa år så jag ska nog hålla mig vid liv.

Något som måste göras på lovet är dock att hitta ett jobb, vid sidan av skolan.Få lite extra cash så jag kommer iväg efter nyår. Utan det så är det mesta kört. Kan fan ta vilket ruttet skit jobb som helst så länge jag får mer pengar än det jag har nu. Att hitta ett jobb dock i Katrineholm är inget man gör över en natt direkt. Allt lägger ner och flyttas, det är inte långt kvar tills vi blir en stad som man passerar igenom, med några affärer. Var inne hos syon idag med, frågade lite om universtitet och om det finns många uppåt och så. Dum fråga kanske, men det är något som man faktis måste börja tänka på nu, även om man egentilgen bara vill njuta av den tid man har kvar i skolan, men man frå nog det med.. nej nu ska jag sluta babbla en massa, tröttheten börjar komma, och denna eviga saknad.

Inga kommentarer: