fredag 7 december 2007

7 December : Elfrida

Denn blogg blir till min älskade vän Elfrida. En dag som kanske inte på något sätt har utmärkt sig, men det har du. Jag kom på mig själv när vi satt och lyssnade, eller ja du satt och lyssnade, på låtarna som jag har velat spelat för dig i flera veckor nu.

Varför är hon bästa vän material:
  • Du är snäll, elle ja det hände att hon är det.
  • Du har samma intresse som mig, ( slappa och kolla idol hahaha )
  • Du är inte lång, det är skönt för då slipper jag känna mig så liten.
  • Du har förbannat bra humor, ( skrattar för det mesta som jag säger och gör, ibland kanske man inte ska ta det som något bra, vem vet ?)
  • Du är otroligt vacker ( precis som mig )
  • Du gör som jag säger och muckar inte emot, för då vet du att jag klubbar ner dig.

Ja, för att samman fatta detta, du har allt det som jag söker hos en vän. Du är nöjd med den du är och står för det du tycker och tänker. Du orkar lyssna på när jag pratar, det är något som inte många orkar... Fast jag pratar inte så mycket som jag kanske får det att låta. hahaha Men denna blogg är till min Bästa vän Elfrida Maria Östlund, min blivande brudtärna och gudmor till mitt barn.

Älskar dig <3

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

BUHUUUU! <3
Haha, du, vi har nog rätt bra med respekt för varandra båda två. Jag skulle med andra ord klubba ned dig med. haha. :D <3

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN! <33333