lördag 22 december 2007

Hade ingen aning alls???

Inte visste jag att det fanns så mycket folk i Katrineholm. I juletider och på Katrineholmsveckan så kommer ni alla fram, som jag har letat efter hela året haha. Träffade mass aroligt folk på stan, dum som jag är så tänkte jag liksom inte på att det skulle vara en massa folk och massa som amn känner. Så ner i mjukisar, fixar iordning håret och sminka sig det fanns inte i mitt huvud.. men va fan spelar det för roll, jag som är så vacker utan massa kladd i ansiktet. Säkrskilt nu när jag är grymt förkyld och näsan rinner ögonen helt slappa. Men det var mys att springa runt nere på stan med min syster det var ett tag sen jag spenderade tid med henne. Klart att hon är jobbig ibland det är alla syskon. Men att få gå runt och prata och kolla på kläder och så var jätte mysigt. Att missa bussen hem var ju inte lika skoj kanske men men min vanliga otur vad kunde jag förvänta mig hahah.

Nu sitter jag och funderar på varför jag trots allt bestämde att jag inte skulle handla julklappar gjorde det. Dem pengarna som jag skulle spara så jag kommer iväg nästa år, gick up i rök i och med julhandlandet. Får väl försöka hitta något sätt att få ihop lite pengar, det ska bli skoj och se vad det finns att erbjuda haha. Ikväll blir det bio med Jenny och hennes lillasyster... ska bli mys.

Nej, nu skriver jag inte mer.. ha en underbar Jul alla som läser detta förmodligen blir det några bloggar till men för att vara på den säkra sidan. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer: