tisdag 4 december 2007

4 december : Till dem flesta

Ja vad ska man säga, vi två har överträffat oss själva igen. Du kanske på ett sätt som får dig att framstå som en något bättre person. Att jag hittat så många likheter... trodde aldrig att jag skulle skriva om dig i min blogg igen. Men du förföljer verkligen mig hahah Grattis till ditt andra bragdguld Anja.

Inte ska hon få bli hedrad idag ensam, nej hon får sällskap av killarna i klassen ( Jocke, Daniel, Calle, Linus, Henrik och Anton) och några till hahah . Fan ni får en alltid att le, vad skulle jag och Elfrida göra utan er. Vill inte ens tänka tanken. Det var en rolig dag minsann. Allt från disney figurer, till Ketchup och alla andra ord som jag inte kan säga. Imorgon bär det iväg till Norrköping med grabbsen och alla andra roliga figurer i en mycket speciell kultur klass, inga tvivel om det. Kommer nog bli en rolig dag. Ska hålla mig borta från spårvagnarna så jag inte blir överkörd.. jag menar med den orut jag har haft på senaste tiden så är det bäst att se upp. I norrköping ska det analyseras med Joakim, fika och äta med Elfrida, lyssna på skit bra musik hahah och massa annat smått och gott.

Dagen har bestått av en massa skoj. Men det blir att ge lite heder till Linus idag igen, fast jag inte vill. Vill bara tacka för den grymt bra musiken som jag fick igår. Beroende framkallande.. verkligen kan inte sluta lyssna på den. En tråkig blogg men jag tror jag idag lyckades få med namn på alla männsikor som gör min dag till det där lilla extra!

Tycker om er !

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Man säger inte scheeeefen; man utalar det chäfen. Haha.

Du är lyckad. <3