lördag 15 december 2007

Klassen

Efter några dagars frånvaro så är jag här igen ohc skriver. Nu en trött och sliten Fanny, efter en klassfest som inte kunde blivit bättre. Hade så sjukt roligt, denna gång var man ju med lite mer i alla fall. En klass som jag verkligen ser fram emot att ta studenten med. Ingen som bangar på något, en ärlig och ibland väldigt konstig klass. Sanning och konsekvens, resluterar i att man får veta saker om dem andra som man aldrig trodde. Sjukt roligt hade jag.

Kvällen höjdpunkter:
  • skulle på kvällen gå på toan och jag gick upp på övervåningen. Stod där ett tag och väntade på att den som var på toan skulle bli klar, ingen kommer ut. Hör någon som var ledsen, springer ner och berättar det så tjejerna springer upp och tar hand om det. Kommer på när jag stod där ett tag att jag fortfarande inte har gått på toan som jag skulle gjort. Nu var det bråttom, springer upp och ser att det fortfarande är upptaget, kommer på att det finns en till toa. Springer in på den, sätter mig på toan och hör att det kommer någon. Då minns jag helt plötsligt att jag hann nog fan inte låsa dörren. In kommer Maria och jag skriker att det är upptaget och brister ut i skratt. Går ner till dem andra som sitter i köket och berättar det. Fy fan vad skoj det var hahaha
  • Allsång ute på trappen( efter att carl dansat och fått mig skratta som aldrig förr ) med Calle J, Jocke, Elfrida, och jag, med en varsin cigg i handen och jag en mobil hahaha . Tänd ett ljus var det som stod på schemat, sen kom en till snubbe till och hjälpte oss att ta solot, och det var ingen mindre än Henrik Steberg. Sen förflyttade vi oss in till vardags rummet och fick resterande folk att sjunga med, och det som var skoj var att Sofie spelade in, ser fram emot att se det :D hahaha

En sjukt rolig kväll ! Måste göras om, om och om och om igen.Tack klassen ni är Underbara <3

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Lyckad kväll! :D Yeeeeah! Funny Fanny! <3 ;D