söndag 2 december 2007

2 december: Anja

Lördagen bestod av att vara med den bästa utan tvekan. Vi spelade spel ( bilspel), kollade på bilar som kan tänkas köpas i framtiden. En nissan 350z vore inte helt fel, jag tar mer än gärna en sån. Sen gick vi upp och kollade på Alpint. Likheterna mellan mig och Anja pärson är ju nästan läskigt.

Likheten mellan mig och Anja pärson:
  • Våra berömda jätte vältränade lår!
  • Vi båda har tagit guld.
  • Blir hyfsat snygga när vi sminkar oss och klär på oss fina kläder.
  • Vi kan båda göra sälen, och se ut som en samtidigt ( det är inte många som kan).
  • Nästan alltid ett leende på läpparna.
  • En backe och ett par skidor och vi kan vara livsfarliga ( dock på olika sätt).
  • Vinnarskallar det är vi båda, det är skit att förlora!
  • Sverige är vårat land!
  • Vi har båda kommit nära kungen på ett eller annat sätt ( jag stod faktis utanför slottet).
  • Tycker om att ha olika frisyrer och färger.

Ja nej det får väl räcka, det finns mycket mer som är lik oss emellan två. Mna kan nog säga att vi är stjärntvillingar. Min blogg den 2 december blir din blogg Anja Pärson. Tack för att du får mig att vara stolt över mina ben! Tack för att du visar att man inte alltid behöver vara bäst!

Inga kommentarer: