söndag 30 december 2007

Roger Pontare <3 Fanny & Elfrida

En helg bestånde av en massa skoj. Har vart med Elfrida mitt hjärta och hennes familj. Då undrar ni säkert vad vi har gjort med och det ska jag berätta. Vi har sjungit Singstar, och sen så sjöng vi lite till singstar. Sen vart det en film, som fick avsluta fredagsmyset.. kom hem runt två någon gång, fick springa hem och det var jobbigt. Inte för att jag har dålig kondition, men jag var både förkyld och sen ingen astma medicin då blir det lite jobbigt.

Lördagen trodde jag skulle bli en tråkig dag hemma, men icke.Vaknade på morgonen av lite sms som verkligen uppskattades. Elfrida ville leka med mig då med, trodde hon hade fått nog av min sång hahaha. Elfrida spelade lite och jag läste veckorevyn, haha var sexspecial och eftersom jag är snuskig och väldigt intresserad av sånt( det är inte jag som säger att jag är det, andra nämner inga namn men ni är två och ni vet vilka ni är). Efter ett tag så trog vi tag i sången igen. Det är sjukt roligt att sjunga, tänk om man kunde det med. Skulle man få hålla på det jämt.. men nu vart det amatör.. Skoj så inåt ******* var det i alla fall. Vi fann en låt som nu mera om jag får säga det själv är våran låt. Roger Pontare - när vindarna viskar mitt namn, det är min och Elfridas låt. Spelade in den och massa, det vart också för att du finns med Sonja Aldén, i opera, fast det vart mer loj över det hela men skoj så inåt skogen var det. Avslutade dagen med massa mys sms från min favorit person.

Tack för kvällarna Elfrida, vi är bäst <3

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Truly, madly, deeply. Vi är bäst. <3