måndag 31 december 2007

Välkomnar 2008

Ja, nu är det snart ett nytt pr igen. Med detta år kommer några nyårslöften som jag tänkte att jag ska berätta för er

  • Jag ska sluta äta godis, leva ett mer sundare liv. Vilket innebär att det måste blir frukost varje morgon mot min vilja.
  • Jag ska börja motionera mer som jag gjorde förut.
  • dett löfte fick jag av Jenny, härmed ska jag sluta sura, när jag känner mig tjurig så tänk på något annat. Finns så mycket annat som jag kan göra än att sitta och tycka synd om sig själv.
  • Mitt fjärde och sista löfte håller jag för mig själv.. men dem som känner mig ordentligt vet vad detta löfte innehåller.. ASG*

Nej nu ska jag fixa med mitt hår och göra frukost åt familjen. Ha ett jätte gott nytt år alla min vänner. Vi ses nästa år om inte redan lite innan.

Inga kommentarer: