måndag 17 december 2007

17 december: Saknaden

Saknaden är inget som jag vill känna. Men jag gör det ändå. Saknaden att ha någon som dig vid min sida. Som kan finnas där när jag är sjuk, när jag bara behöver någon att krama, när jag ska göra något som har stor betydelse för mig. Att bara ha någon som tycker om mig för den jag är. Idag vill jag inget annat än att du ska vara vid min sida. Idag är det en så stor längtan efter att få känna det som dem flesta av mina vänner får. Jag vill också ha någon som jag kan ge all den kärlek som jag faktis har, tro det eller ej, men kärleksfull det är jag. Jag bara blickar framåt mot ett nytt lov, som man då vill spendera med den man tycker om mest, men som man inte kan. Sitta hemma och föar blogg hela lovet det är det jag ska göra. Det är det ända jag kan göra. Nu ska jag återgå till mina tankar, och till min ensamhet, som idag är något fruktansvärt jobbig.

Tycker väldigt mycket om dig <3

Inga kommentarer: