måndag 3 december 2007

3 december : Linus

Ja denna dag ( helgen kommer räknas med också) som har vart en av dem värsta i mitt liv, lyses upp av denna kille.

Sakerna som hände under dagen:

  • Dränkt av en buss
  • Dumma mupp kille i trappen ( behövs inte sägas mer där, bara pinsamt)
  • Fanns tre röda tröjor, två av dem var mina och tog självklart den som inte var min.
  • Ramlade ner för trappen
  • Tillslut vart det 5 spyer hahha
  • Värsta mensvärken någonsin

Det är så mycket mer som jag bara inte orkar ta upp. Nu undrar ni kanske vart Linus kommer in i detta. Jo det är så att han är så jävla gullig.. jag är fan osäker om jag hade pratat med en tjej som gnäller så mycket som jag och har otur. Jag hade nog inte det. Skicka ett sms till honom och man glömmer allt och bara får ett leende på läpparna. Alltid snäll, eller ja alltid vet jag inte hahah han skrattade ju senast idag när jag skickade och berättade att jag hade blivit nerskvätt av en buss, vilket kanske är förstårligt.. hahaha.

Löjligt kan en del tycka och kanske du med Linus om du läser det här hahah ( ska väl länka så du får se mitt inlägg som är till dig haha) men va fan du har gjort mig glad idag. Skickade jätte bra musik och är bara för jävla snäll hela tiden, så det var väl inte mer än rätt att denna dag blir din dag i min blogg. Du är en undebar kille, kanske låter löjligt men det är du.. ja nu ska jag väl sluta och skriva innan ni som faktis läser detta tappar intresse helt hahah

Bloggen till Linus för att du är så jävla Söt och snäll... Känn dig hedrad som du ser på inlägget innan så är det inte vem som helst som hamnar på denna blogg. * hahahahah

Inga kommentarer: