fredag 30 november 2007

1 december

En dag som började i sjukdom och som slutade i dånande skratt och jubel åt finalisterna i idol. Äntligen har vi fått två tjejer i en final. En utav dem ska ta hem detta och om man kollar hur det har vart genom hela idols säsong så tror jag att jag kommer att få en smärad chock när jag får reda på vem utav dessa vackra tjejer som vinner. Håller tummarna och hoppas på att resten av Sverige tycker som jag. Nu handlar det om att ha "hela paketet" och det värsta är att det finns inga fel alls, det är ingen av dem som inte har det "hela paketet". Ska bli mycket spännande att se. Jag såg inte bara idol idag, även White Chicks stod på schemat en film som får än att skratta tills man ligger på rygg och grinar fan. Oj, oj, oj säger jag bara, jag älskar den filmen. Elfrida var hos mig idag vi hade det mys och åt gott. Efter ungefär en timmes väntan så kom dem mycket goda pizzan.

Nu har slutat av våran idol- tid tillsammans börjat närma sig, sakta men säkert. Det har vart en rolig tid och jag bara känner att för varje gång vi är med varndra så tycker jag bara mer och mer om att vara med dig. Fan, vad kul vi har tillsammans det är nästan oslagbart, eller ja det är oslagbart. Nu får vi ta och komma på något nytt att göra på våra fredagar, hmh undra vad det kan bli för skoj hahah :) Ser fram emot att vi hittar på något att göra, kanske ska vi börja och sticka eller kanske sy något fint till varandra i jul... haha vem vet något ska vi nog komma på.

La mig i sängen efter en utattande kväll med Elfrida och min familj ( var med ett tag) , satte på en utav mina favorit skivor från när jag var liten. Maria Carey, kan det bli bättre, en kvinna med en underbart vacker röst, som nu förtiden tyvärr har används på fel sätt enligt min mening. Dem gamla skivorna är det lite mer Power i eller vad man ska säga. jag låg där och tänkte på mitt liv ( som jag gör väldigt ofta, nästan jämt) och kom fram till att vad jag än säger så har jag nog aldrig vart så lycklig som jag är nu. Jag har de vänner som jag förtjänar, jag har en familj som jag älskar mer än allt annat, fast det ibland kan låta annat så gör jag det. Sms som får min dag till det där lilla extra. Jag vet att jag har det bra, jag vet också att jag ska vara nöjd med den jag är, men ibland så är det svårt att se det som ni gör. Det finns en sak som gör mig att må illa, men jag ska ta hand om den saken och jag ska göra det som jag vill allra mest. Julen närmar sig nu sakta den bästa tiden på hela året att förklara min kärlek till de folk som jag älskar. Jag ska denna vinter tid ända fram till nyår skriva om någon ny person varje dag, du kanske har gjort något just den dagen som har fått mig att känna att jag är någon. Håll koll för nu i juletider så är jag snäll... Startar den 2 december så läs nu varje dag ihop om att just ditt namn är med i någon blogg... inte för min skull utan för eran egen.

Inga kommentarer: