onsdag 7 november 2007

Blabbalalaalala....

Denna blogg ska handla om min tacksamhet till alla mina underbara vänner och älskade. Jag har denna vecka vågat för första gången berätta hur jag känner mig, vad jag tycker och tänker. Jag fick igår ett sms som värmde något fruktansvärt, jag kan vara ärlig och säga att jag satt och bälade som en gris när jag fick det. Jag tänker inte säga vad det stod. Jag kan säga såhär, gå in och läs på http://elfridaas.blogspot.com/ så förstår ni min lycka att jag funnit denna tjej. Hon finns alltid där för mig i ur och skur och jag vet att vi aldrig kommer att glömma det band vi har mellan varandra. Att veta att man har en vän som ställer upp för en när man kan vara som mest dum i huvudet. Att veta, det är något som jag uppskattar något fruktansvärt. Jag älskar dig Elfrida Maria Östlund <3


En annan person som jag har väldigt mycket skoj med är en tjej som jag kännt ett tag nu. Vi startade kanske våran vänskap på en tuff väg, om jag ska vara ärlig ( och det ska jag ju) . Jag var den där jobbiga tjejen som alla andra tjejer hatade bara för att en del små pojkar tycker att jag var söt. Jag sökte mig själv till denna uppmärksamhet. Så som jag ser det idag så gjorde jag rätt val, när jag valde dig. Jag hade kunnat valt att vara den tjejen än i dag och säkert klarat av det. Jag tycker att det kanske kan förklara hur mycket du betyder massa för mig. Kanske tycker inte du det, men jag kommer att stå fast vid att det är något som säger väldigt mycket. Det tar när man är liten väldigt mycket mod att gå emot en grupp människor och vara med den man vill, fast man har blivit tillsagd att inte vara med en annan. Du vet att jag älskar och uppskattar dig, Jenny Linnéa Johansson <3


Okej, detta kanske är löjligt tycker ni som läser det men det finns så många som man skulle vilja tacka för att dem finns. Jag har en person som jag kan säga att vi kanske inte känner varandra så bra, fast ändå väldigt bra för att aldrig ha träffats( vilket vi ska göra inom en snar framtid, hoppas jag ) . Linus heter han en filur som alltid får en att le när man pratar med honom. Tänk att ett litet sms kan göra en så glad. En sak som jag tycker om med att känna Linus är att han inte vet allt om mig, att han inte heller måste veta allt, för jag är den jag är och ingen annan ( det kanske var dumt sagt alla är ju vem dem är men skitsamma). Han gör mig Glad och en massa mer saker men det tänker jag hålla för mig själv( en massa mer saker är något som jag vet flera kommer att fråga vad jag menar med det.Men jag har skrivit att det håller jag för mig själv och då kommer jag det. Om jag hade velat berätta det för er så hade jag gjort det i denna blogg). Var bara tvungen att nämna honom, det kändes rätt i detta samhang på något sätt. Kan inte göra som jag gjort med dem andra säga att jag Älskar honom, för det gör jag inte( Men jag hatar honom inte heller , inte så menat) . Jag Uppskattar honom och tycker om honom som min vän. Nej, nu ska jag sluta skriva innan det blir något fel hahaa. Ibland så tänker jag en massa samtidigt som jag skriver och måste lägga in dem små tankarna i texten haha.
Jag tycker om er, om ni inte fattade vad jag menade med det jag har skrivit!

Inga kommentarer: