söndag 18 november 2007

Helgen

Det var några dagar sen jag skrev sist, men nu gör jag det igen och denna gång ska det bli till dem som lyser upp mina dagar!

Jag har två Bästa vänner och dem är verkligen dem bästa. Dem ställer alltid upp för mig och viker sig aldrig... Att hitta två vänner som man kan känna att man litar på och kan berätta det värsta till det är inte lätt. Men jag har det, dem heter Elfrida Östlund och Jenny Johansson. Jag vet med mig att jag tidigare i mina bloggar skrivit om min två stjärnor och att nu kanske tycker att det blir tjatigt. Men det gör inte jag, jag måste få skriva av mig ibland. Jag vill också påminna dem att det är såhär jag känner, för man vet aldrig en dag kanske man inte får säga det till dem! Att jag hittade er har gett mig så mycket hopp och fått mig att vilja stanna kvar och ALDRIG ge upp. Ni är dem bästa och det hoppas jag att ni vet, om ni gjorde det så gör ni det nu.

Min helg har bestått av att jag i fredags var på tippen med mamma och slängde bort vårat gamla förflutma som låg och skräpade ner i förrådet. Det var en väldigt rolig dag och det vart många skratt, åt gamalt skit vi hittade. Senare på kvällen så kollade vi på idol, sen gick alla i min familj och la sig. Det var nog den tråkigaste fredagen i hela mitt liv. Som tur så hade jag ju min Sötnos att skicka sms med..vilket verkligen räddade kvällen. Lördagen bestod utav att jag åt pizza och spela tv- spel med min Älskade bästis Jenny, som by the way har fått grepp om det där med spelandet snart haha, det vart en skit trevlig kväll som verkligen behövdes.. Denna kväll vart det lite tidigare sångläggning än fredagen.. det vart runt två och fredagen somnade jag inte förens fyra helt förfärligt.. hahaha Idag ska jag bara ta det lungt och njuta av livet.. för imorgon så åker jag till helvetet igen! hahaha

Jag tycker om dig <3

Inga kommentarer: