söndag 25 november 2007

Bästa Lördagen !

Igår så var jag med min älskade vän Elfrida. Snacka om en väldigt händelserik dag. Vi bestämde oss på dagen att gå ut och gå med Zigge och Zingo, tanken var att vi skulle gå till djulö men vi ändrade oss och gick till "anonym plats ". Där det såg ut som om dem hade fest, vi gick ner till fotbollsplanen och släppte hundarna löst så dem fick springa av sig lite och det gjorde dem minsann. Det var mys vi sprang där med hundarna och Elfrida var fotograf hahaha vart en massa söta bilder på hundarna och filmer på dem också hahaha det var skoj att kolla på... Sen bestämde vi oss för att fara hemåt, då mötes vi av något mycket obehagligt... säger bara KKK.. sen sprang/ gick vi hem och lämnade hundarna. Mamma och Mats kom och hämtade mig vid korset och därifrån så åkte vi och handlade. Elfrida och jag bestämde oss för att hyra tv- spel och det gjorde vi med, vilket var den jobbigaste hyrningen hittills för mig i alla fall... hahaha du vet varför Elfrida ;)

Sen far det hemåt till mig där det vart karoke, tv- spelande och sen vart det utgång och det var nog det roligaste på hela kvällen... och jag ärligt talat har jag aldrig haft så kul som vi hade då... en del folk är ju bara för dumma i huvudet. Kom en gubbe med ficklampa och det första jag tänkte var "jaha nu är min tid inne" men inte då det var en skit cool gubbe som pratade med oss och han hade en skit söt hund. När vi kom hem så kollade vi på en film och jag självklart poseade för Elfrida hahah vad annars haha

Det är en kväll med min bästa vän Elfrida värt att minnas, Verkligen! <3 Älskar dig !

Inga kommentarer: