måndag 5 november 2007

Jag har mina fel jag med!

Att jag är sjuk är det minsta problemet nu. Idag kunde inte ha blivit värre, jag vill inte visa för dem hur jag känner. Men jag mår skit, jag mår så jävla dåligt. Jag tycker att jag skulle ha två år kvar i skolan som jag tycker är jobbig. Men nu detta. Hur fan ska jag klara av det, jag gör det säkert men det bara vart en så stor chock. När det äntligen fixar sig med allt annat skit som har hållit på så kommer detta. Ska det någon gång sluta? Vad har vi gjort för att förkänna detta? Jag vill bara flytta här ifrån och försvinna. Börja om på nytt. Detta år och alla andra år i mitt liv har bara vart skit. Jag trodde att när vi lämnade dig för åtta år sen skulle vara en vändpunkt i våra liv. Visst var det en vändpunkt, men en med samma skit innehåll. Min bror har vart den som det har kommit på, och när han får ordning på sitte liv. Så kommer ett bakslag med honom med. Och nu detta. Nej, fan nu får det räcka, så som det känner nu så vill jag hoppa av skolan. Bara ta tid för mig själv så jag inte gör något dumt. Jag har gjort det förut och jag vill inte bli så igen. Snälla hjälp mig att inte göra det. Det var en tid i mitt liv som jag inte vill uppleva igen. Jag vill inte bli den jag var då! Varför hela tiden min familj. Jag fattar inget just nu. Det bara snurrar. Just nu hade vart ett tillfälle att ha dig vid min sida. Eller någon som jag kunde åka till och bara stanna där och du behöver inte fråga, du bara visste att det skulle vara så. Någon som håller om mig och inte lämnar mig. Jag behöver en sån just nu. Jag behöver en paus från mitt liv, från allt. Bara någon vecka, kanske några dagar. Så jag kan hitta tillbaks till ett stadium där jag kan känna att jag inte kommer att hamna i den svakan. Jag vill bara att allt ska bli normalt. Jag vill ha det som andra familjer har. Klart att alla har problem, men sånna som jag har haft i mitt liv ? Nej deras är långt ifrån dem problemen. Nu ska jag sluta skriva denna blogg för jag sitter nu och gråter som en jävla Idiot. Detta tar kål på mig, få det att sluta!

Inga kommentarer: