söndag 18 november 2007

Om du vill

Vet inte så mycket om ditt liv. Vet inte mycket om din värl, men. Vill inte vara ensam ikväll, på denna planet dem kallar Jorden. Du vet inte om mitt förflutna, och jag har ingen framtid planerad. Det kanske går för fort. Kankse kommer det inte att hålla. Men vad säger du om att ta chanser, vad säger du om att hoppa över stup. Aldrig veta om det kommer att gå och om det kommer finnas någon där och hålla handen i slutet, men vad säger du om att ta chanser.

Vill bara börja om igen och kanske kan du visa mig hur jag ska göra. Kankse kan du ta mig för den jag är. Någonstans under ditt skinn..och jag har fått mitt hjärta sviket. Men jag har alltd kommit tillbaks för mer.Det finns inget som Kärlek. Det finns inget som kan göra en så glad. När du ligger där på golvet och vill ha någon där vid din sida, då finns jag. Om du vill....

Inga kommentarer: