lördag 3 november 2007

Lördagen den 3 november

Just nu vill jag bara dö. Är så trött och har en sån längtan efter närhet. Har vart på min bror konsert idag, jag vart riktigt stolt över min stora lillebror. Dem var riktigt grymma på scenen. Nu sitte jag vid datorn efter ett misslyckat försök att komma till Krämbol. Jenny har precis gått hem för att vänta in Henrik. Nu sitte jag och tänker på hur jävla härligt dem måste ha det. Varför kan inte jag ha det likadant! Jag har vart ute idag, jag har träffat folk. Men inte fan hjälpte det mig någe på traven alls. Jag känner att jag hela tiden måste tävla mot dig. Att för dig är allt en tävling och jag vill inte ha det så. Jag mår bara så jävla dåligt av det. Som om inte det skulle vara nog har mamma och Mats fått för sig att dem ska kolla på en lägenhet och flytta från huset. Men jag säger då det om så blir fallet då tänker jag fan flytta hemifrån. Jag kan lika gärna dra någon annanstans långt bort då. Men vart är just frågan? det kommer bli att jag flyttar med dem och att jag får dela rum med min lillasyster, precis som man hade det när man var liten. Nej, nu ska jag gå till min säng, sätta på hög musik och somna in till den!

Inga kommentarer: