fredag 2 november 2007

Fredag

Äntligen säger jag bara. Fredagen har kommit och nu får jag träffa en person som jag har saknat något fruktansvärt denna vecka. Idag känns som en dag som jag verkligen behöver. Mysa framför tv:n, kolla på Idol, dig som sällskap och godis ska jag faktis köpa för det är sån dag. Jag kom även på en annan sak igår...haha fast det ska jag inte berätta vad det var. Bara dem som är snälla och min bästa vänner får veta det haha kanske inte ens dem får veta det. Eftersom jag är ego så får det bli en bild på mig idag. Idag är jag glad trots att jag vart väckt tidigt imorse. Ska få träffa Elfrida idag, det ska bli hur kul som helst. När jag tänker efter så har denna vecka vart en underbar vecka. Jag har spenderat min tid med dem jag älskar mest och det är inte ofta det händer ( tack Henrik att du åkte till Falun) haha. Nej, nu ska jag gå och äta frukost vart en sen morgon idag hahah.

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Vi har inte träffats på hela veckan och det suger ju!