lördag 10 november 2007

En Kväll Med En Massa Väntan På Att Ni Ska Anlända Till The Mansion ......
Bara för att jag känner för att vara en PruttPosér idag... eller ja det är jag för det mesta. Men jag bara är så trött och inväntar min mor och Mats som är ute och gör stan osäker....Dagen har bestått av städning och att jag lunkat runt i min morgonrock, grymt skönt. Dock så var jag ju på fest humör idag, men det vart inget sådant. Så jag och min syster fick ha party själva. Alltid Fanny&Felicias Dans ( Negerrumpskakning ursäkta uttrycket) haha men det är så kul att se henne försöka, för det gör hon verkligen. Hon kommer nog hon med någon gång lära sig den men det kräver hård träning och en massa års kunskaper.... haha. Det är verkligen så kul att vara med min lillasyster, för hon är så jävla blond så det finns inte. Men det är nog det som gör henne så underbar.
Citat Felicia:
Prat leder till mat. Mat leder sex...så får jag bjuda på en bit mat ?! ( En dag hem från stranden, jag, jenny och Felicia... det är en dag som kommer att minnas)

Inga kommentarer: