torsdag 1 november 2007

Bläää...

Tid att tänka. Jag har tid att bara göra det jag vill. Men varför sitter jag då här och gör inget alls. Jag sitter dag in och ut och bara glor, lyssnar på musik och en massa annat skit. Ännu ett lov åt helvet. Klart jag har gjort lite roliga saker, men det blir aldrig någon under en längre period. Som man kan minnas och tycka att den veckan kommer jag ihåg den var riktigt rolig. Nu sitter jag här i ett par mjukisar och bh och lyssnar på musik, väntar på att mamma sak säga att hon vill att jag följer med på stan och köper ett par jeans. Men så blir det nog inte. Imorgon är det i alla fall Fredag och jag bara hoppas att jag får träffa Elfrida då. Hoppas att hon inte har andra planer. Vi har inte träffat varandra sen förra fredagen tror jag det var. Om jag inte har fel ? Kanske ska klä på sig lite kläder och göra sig fräsch. Nej, varför ska jag slösa på en massa smink för haha onödigt när jag inte behöver. Jag vet ju vart jag har två av er så jag behöver inte bry mig. Det är bara sätta igång att jobba på er så att det blir något haha. Ni fatta säkert inget av det jag just skrev haha men det är det som är meningen också. Bara jag som vet, och dem som vet om det med haha. Var och solade idag, har glömt bort hur jävla skönt det är. Man får verkligen en stund för sig själv och kan ligga och tänka igenom livet. Det var riktigt skönt. Sjuk är man med. Förkyld har fan någe fel på lungorna, jag har liksom jobbigt att andas och har smärtor i bröstet. Men det är ingen ídé att gå iväg till sjukhuset för då får man väl stanna hemma en längre tid och då missar man så mycket i skolan. Det vore inge bra alls. Det går säkert över , någon gång haha. Ja , ännu en dag med en massa Blaj skrivande. Men det behövde jag. Lättade liksom lite från bröstet!

Elfrida jag längtar efter att få träffad dig <3 vi får sluta låta det gå så lång tid som vi gör!

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Vi ses i morgon baby, helt klart. Fredagarna är våra vetu väl? Längtar efter dig snuttan! <3

Förresten så har jag tävlat om idol-biljetter till Globen. Var tvunge att skriva att du var kär i Christoffer, hoppas det är okej. *asg* <3