torsdag 1 november 2007

Snö...

Ge mig snö. Ge mig den mysiga kylan. Så jag kan sitta inne under en filt, kolla på en film. Mysa och bara ha det sådär skönt som man ska ha det. När hade snön tänkt och komma i år? Jag vill veta nu. Jag menar det är ju onödigt att gå och spänna sig inför den om den inte kommer på ett tag. Jag vill ha den nu, så vi kan brottas i snön. hahah ni kommer få stryk vännerna haha det vet ni ingen kommer undan när det är med mig ni är ute. En varning inför Vintern. Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på julmusik och sjunger som en galning. Lucia nästa haha.... Om man bara kunde få vara med, minns så väl när man hade det i skolan när man var yngre. Det var nog det bästa på hela året. Det och skolavslutningen. Kanske ska söka till Katrineholm Lucia i år hahaha eller inte har inte det rätta håret. Rösten finns nog där men inte mer haha.... Nej, nu ska jag fortsätta och njuta av min Julmusik

Inga kommentarer: