tisdag 27 november 2007

Nytt inlägg, Nya tankar

Nytt inlägg, nya tankar. Dagens tankar har gått i det mönster att jag vill flytta till en egen lägenhet helst inte i stan. Jag vill här ifrån, inte knyta mig till något i stan det är ju inte det jag vill. Förmodligen kommer detta inte ske förens jag har tagit studenten. Det är ju bara 1 1/2 år kvar så jag ska nog kunna härda ut, hahaha, det ska jag klara av. Tanken är ju att helst flytta till Stockholm på en gång, men samtidigt så får vi ju se hur jag känner då. Man kanske har kille, Om man har haft sån tur, och då kanske han vill flytta någon annanstans.. så allt hänger ju på vad som händer under det senaste året. Var och åt Pizza idag, men glädjen av den varade inte så länge. Hann komma hem och då kom den upp igen, det är alltid lika kul när det händer. Jag har iofs inte ätit någon fet mat på länge, så det var förmodligen det som jag reagerade på.

Nej, nu ska jag sätta mig och kolla lite tv, jag vet inte vad men något måste det finnas. Jag har så tråkigt att sitta och gnälla här, och nu ska jag sluta med det hahaha ;D
Det vart en skön dag i skolan med ett stort leende på läpparna hahah

Inga kommentarer: