torsdag 15 november 2007

Prata och Skratta!

Efter ännu en jobbig men genomförd dag så har jag kommit hem till mitt hus och sätter mig och skriver denna blogg som blir tråkig men men haha. Idag har jag vart i mitt S:e hahha det har vart prata från vi började i morse tills vi slutade oj oj. Jag har nog aldrig pratat så mycket haha, helt sjukt mycket prat. Fattar inte att jag klarade av det haha. Jag och Elfrida satt i matsalen idag, vid några runda bord som är avsedda till mojjarna ( ursäkta uttrycket) på våran skola. Vi satt och jag såg att dem bröjade droppa in en efter en och då frågade jag om hon var klar, för jag tyckte att det kom en massa och att vi satt ivägen..
(En mojje kommer mot oss, sjungandes)
- Hatar LA, hatar La....osv
- Vi går nu hahaha och vi resor i en snabb fart och går därifrån, det var nog det roligaste på hela denna vecka hahhaa.
Efter en lång så var det dags att åka hem.. väntade på mamma i en timme. Möts av när jag kommer till hennes jobb av hennes Arbetskamart som säger det första hon säger.... - Fanny, Micke sa igår att han är intresserad av dig hahaha vilket skämt tänker jag... det är något dumt påhitt. Jag har svårt att förstå och acceptera att han skulle tycka om mig. Nej, det finns liksom inte! Nej nu ska jag sluta babbala en massa, så såg min dag ut i alla fall.. hahahahha

2 kommentarer:

Elfridiskt sa...

Hahahaha, jag undrar fan var han har hört den där låten egentligen. Och vilken inlevelse han hade, ojoj! (; ASG!

FannySöderberg sa...

Hahaha ja du verkligen! Ja man kan ju forstätta fundera för det lär vi aldrig få reda på hahahah XD