fredag 9 november 2007

Schema resten av 2007 och hela 2008

OKej, nu har jag och mina hjärnceller jobbat igen. Händer inte ofta men denna vecka tror jag är ett rekord. Jag har idag kommit på att det är mindre än ett år kvar , eller ska jag vara exakt så är det 348 dagar, 8 timmar kvar tills jag nått den magiska åldern VUXEN... tyvärr inget jag ser fram emot. Jag menar så jag levt mitt liv ända till den dag jag sitter och skriver denna blogg, så har jag levt ett liv med massa spänning. Okej, jag ska vara ärlig nu jag har levt ett liv med en massa dumheter , fast roliga dumheter. Jag gör det som faller mig in. Jag menar hur skulle det se ut om skulle göra saker som jag gör nu när jag är vuxen ? Exempelvis gå fram och göra konstiga saker på folk, bara för att bevisa att jag vågar. Jag menar det kan jag ju inte göra när jag har nått Vuxen åldern. Nej det går fett bort! Så idag har jag bestämt mig för att göra så mycket knäppt och dumt som jag inte kommer att kunna göra då! Okej, jag ska skriva en liste på dumma saker som jag ännu inte har gjort som jag skulle vilja!

  • Gå fram till en person på stan, slänga mig i hans famn och kyssa honom.
  • Tälta på stan.
  • Bada helt näck nere i Djulö ( inga trosor denna gång, och för er som inte vet så kunde jag inte ta av dem för Oskar var med. Men bh:n var minnsann av)
  • Springa genom Laggarhult naken med endast en mantel.. (alltså som en superhjälte)
  • Sova på Gastuberg.
  • Göra hål i en gubbes häck, usch jag verkligen avskyr den dumma och perfekta häcken!
  • Sen skulle jag vilja åka på cup så jag kan få moona ! ( detta är redan gjort ett flertal gånger. Första gången på mönsterås cupen, i Norge hem från den cuppen. Ja, vi kan säga att jag har nog gjort det varje gång på någon cup och ja typ jämt när jag känner för det)
  • Tåg luffa måste göras!

Ja, som ni märker så är det kanske inte så konsitga saker, det finns så mycket mer jag skulle kunna tänka mig göra. Men där har ni några saker. ( jag tar gärna emot förslag på saker ) Ni kanske tycker att jag verkar helt jävla vrickad. Ska jag vara ärlig så är det precis det jag är! Dumma saker är det som står på schemat detta år ut och nästa ända tills den 24 oktober, för då blir det röjja av! Ja, nej nu ska jag sluta skriva innan jag säger för mycket sjuka saker hahha

Inga kommentarer: